Klantenservice

Prima!

D. Boots

Mooie producten, snelle levering

Julia Veldhuijzen

Mooie website, goede aanbiedingen, snelle service

Joan van der Vliet

Snelle levering van mooie producten

Lisette Jansen

Mooie, kwalitatief goede producten voor een redelijke prijs

Jan de Graaf

Snelle kwaliteit

G.M. de Raad-Kuijer

Is online gegaan… dat ging goed door de bijgevoegde maattabel, normaal zou ik hebben getwijfeld om maat S te nemen.
Maar die was perfect

Monique van den Munckhof

Usha Maureen Kisoor-Sewnath

Bestellen artikel omdat er wordt aangegeven op de website op een werkdag voor 23:59 uur besteld, de volgende werkdag bezorgd, 4 dagen later pas bezorgd. Hadden de artikelen voor een speciale... Bestellen artikel omdat er wordt aangegeven op de website op een werkdag voor 23:59 uur besteld, de volgende werkdag bezorgd, 4 dagen later pas bezorgd. Hadden de artikelen voor een speciale gelegenheid nodig en dat was 3 dagen na de bestelling!

Reactie ESSENZA HOME:

Bedankt voor je feedback en onze excuses voor het ongemak. Je bestelling is donderdagavond geplaatst en vrijdagochtend aan DHL meegegeven voor avondlevering op vrijdag. Helaas heeft de zending bij... Bedankt voor je feedback en onze excuses voor het ongemak. Je bestelling is donderdagavond geplaatst en vrijdagochtend aan DHL meegegeven voor avondlevering op vrijdag. Helaas heeft de zending bij DHL vertraging opgelopen, waardoor deze pas op de eerstvolgende mogelijkheid, maandagavond, is afgeleverd. We begrijpen dat dit vervelend is en zullen hier zeker contact over opnemen met DHL. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Petra Zwiers

Erg goed